Arai kask integralny concept-x frost black
Cena: 3299 PLNSprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl
BEZPIECZEŃSTWO Atestowana skorupa wykonana w technologii e-Complex Laminate Construction (PB e-cLc) Najbezpieczniejsze zapięcie paskiem DD AERODYNAMIKA System FFS (free flow system) - umożliwia przepływ powietrza pod kaskiem, zmniejszając szum wiatru i turbulencje oraz zwiększając odprowadzenie gorącego powietrza. Duże przednie otwory wlotowe, w połączeniu z tylnymi szczelinami wylotowymi zapewniają wysoce efektywny wewnętrzny przepływ powietrza, gwarantując doskonałą wentylację Arai’s internal ventilation system – wewnętrzna wentylacja mająca początek w brewkach umiejscowionych w wizjerze Bardzo nisko osadzony środek ciężkości kasku nadaje dużą stabilność skorupy KOMFORT Wyjmowane, nadające się do prania wnętrze Zintegrowany z wlotami powietrza wizjer, z funkcją blokady oraz rozszczelnienia przeniesiony z kasków F1, wykonany z materiałów odpornych na zarysowania i odkształcenia Możliwość dokupienia zestawu Pro Shade System - zintegrowany z podstawowym, dodatkowy wizjer zewnętrzny, pełniący funkcję blendy przeciwsłonecznej Pinlock w zestawie z kaskiem System FCS (Facial Contur System) – stabilizujący kask na kościach żuchwy ogranicza ucisk na policzkach, dzięki czemu można swobodnie używać zestawu interkom Kieszenie na głośniki w poduszkach policzkowych Kaski Arai wykonywane są ręcznie w fabryce w Japonii i przechodzą przez pięć oddzielnych działów kontroli jakości...
strworzona dnia: 2020-07-07
Arai
Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.