KAPPA TANKBAG DO MOCOWANIA TANKLOCK K'DRIFTER 4,5L
Cena: 260.1 PLNSprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl
KAPPA TORBA (TANKBAG) NA ZBIORNIK DO MOCOWANIA TANKLOCK K'DRIFTER 4,5L (WYS. 9,5CM X SZER. 22CM X DŁ. 20CM) KOLOR CZARNY (OBRACALNA POD KĄTEM 90ST.)Torba na zbiornik, 4,5 litra. wyposażony w opatentowany system szybkiego uwalniania TANKLOCK, z możliwością odkręcenia systemu i obracania go w celu zamocowania torby na motocyklach, które mają kołnierz obrócony o 90°, przystosowany do zbiornika Africa TwinPasuje do: Honda CRF1000L Africa Twin (16 > 19) / CRF1000L Africa Twin Adventure Sports (18 > 19) / CRF1100L Africa Twin (20 > 23) / CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (20 > 23) / Kawasaki Versys 650 (15 > 21 ) ) / Triumph Tiger 1200 Rally Explorer (22 > 23) / Triumph Tiger 1200 GT Explorer (22 > 23)• Tkanina zewnętrzna z poliestru z powłoką PU 1680D• Wewnętrzna podszewka z tkaniny poliestrowej 210D• Wewnętrzne wzmocnienia z polipropylenu i EVA, które zwiększają sztywność i stabilność• Tkaniny TESTOWANE UV• Pasek zabezpieczający do mocowania do kierownicy• Torba na ramię• Osłona przeciwdeszczowa• Wyposażony w port kablowy do ładowania urządzeń elektronicznych• Górny elastyczny system przechowywania z odblaskową pętlą z tkaniny• Nadruk z efektem kamuflażu ton w ton po bokach torby• Odblaskowe nadruki i detale 3M zapewniają lepszą widoczność pasywną• Zamki posiadające certyfikat SABSystem TANKLOCK składa się ze specjalnego kołnierza BF_ _K, do którego należy przymocować jeden z worków TANKLOCK.Przed zakupem należy dokładnie sprawdzić, czy torba nie wpływa na pierwotne właściwości jezdne pojazdu, zwracając szczególną uwagę na ewentualne ingerencje w kierownicę....
strworzona dnia: 2024-04-25
Kappa - In any case
Stworzona w 1956 roku jako Cappa, młoda marka została stworzona we Włoszech pod kierunkiem Paolo Vettore, wyróżniając się praktycznymi i technicznymi produktami charakteryzującymi się dbałością o szczegóły. Włochy, doskonałe jako kolebka i punkt wyjścia, wkrótce stały się ograniczeniem dla marki z potencjałem i zdolnością do wznoszenia się na wyżyny. I tak w 1991 roku, dziesięć lat po rejestracji marki, Giuseppe Visenzi, były mistrz motocyklowy i założyciel marki Givi, przejął firmę i markę, przekształcając Cappę w Kappę. Po zmianie nazwy Kappa rozpoczęła ekspansję międzynarodową, tworząc w 1995 r. filię w Montuel we Francji oraz w 1999 r. w Olerdola w Barcelonie w Hiszpanii. Od tego czasu nasze pragnienie rozwoju nigdy nie ustało, kierując naszymi badaniami i napędzając naszą pasję, determinację i apetyt, aby osiągnąć niewiarygodnie wysokie standardy jakości, na które zasługuje każdy motocyklista na całym świecie.