Kask motocyklowy junior Leatt Moto 3.5 Fuel

Cena: 159 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Kask motocyklowy LEATT 3.5 Junior zapewnia młodym motocyklistom najwyższy poziom bezpieczeństwa i wygody. Technologia 360° Turbine z dyskami absorbującymi energię zmniejsza przyspieszenie rotacyjne mózgu nawet o 40% i siły uderzeniowe o 30%, chroniąc przed urazami. Lekka skorupa polimerowa w trzech rozmiarach, certyfikowana zgodnie z ECE 22.06 i DOT, oferuje duże kanały wentylacyjne dla chłodzenia. Posiada oddychającą, wyjmowaną wyściółkę z funkcją przeciwdziałającą przykrym zapachom oraz jest kompatybilna z ochraniaczem karku neck brace. Łamliwy wizjer i awaryjne poduszki policzkowe zwiększają bezpieczeństwo. - Certyfikaty: DOT, ECE 22.06- Technologia: 360° Turbine – redukcja przyspieszenia mózgu o 30% przy uderzeniach i 40% przy rotacji- Skorupa: Wtryskiwana mieszanka polimerowa, dostępna w trzech rozmiarach- Wentylacja: Duże kanały wentylacyjne skuteczne nawet przy niskich prędkościach- Wyściółka: Oddychająca, nadająca się do prania, z tkaniną MoistureCool o właściwościach przeciwdziałających przykrym zapachom- Kompatybilność: Zaprojektowany dla mobilności z ochraniaczem karku neck brace- Awaryjne wyjmowane poduszki policzkowe- Waga: Od 1,25 kg ± 50 g (2,75 lbs) ...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.