Stabilizator karku junior Leatt 3.5 Orange

Cena: 779 PLN do negocjacji
zaakceptowana
1 / 1
title
Oferta od: Firmy
Marka: Arai
Stan: Nowy

Sprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl

Opis:

Orteza szyi Leatt 3.5 Junior to model zaprojektowany specjalnie dla młodszych użytkowników, łączący lekkość, styl i funkcjonalność, co czyni ją doskonałym wyborem dla początkujących motocyklistów i rowerzystów. Ten produkt jest idealnym rozwiązaniem dla młodych jeźdźców poszukujących zaawansowanej ochrony przy jednoczesnym zachowaniu komfortu i stylu.  Technologia ALPT® przekazuje energię z kasku na inne części ciała, omijając szyję, co kluczowo zmniejsza siły działające na szyję podczas wypadku. Redukcja do 89% krytycznych urazów kręgosłupa szyjnego. Urazy obojczyka są aż do 45% bardziej prawdopodobne bez użycia ortezy szyi. Niezależne badanie motocyklowe zrealizowane przez Action Sports EMS potwierdza działanie ortezy Inżynieryjnie zaprojektowane wycięcie na obojczyk chroniące delikatne kości. Tylny rozsuwany element thoracic dostosowuje się do naturalnych ruchów ciała i odłamuje się, w krytycznych sytuacjach Platforma polimerowa zapewnia efektywne zmniejszenie sił działających na szyję. Rzeźbiony, podzielony przód zwiększa komfort i dopasowanie. Oddychająca wyściółka dla optymalnej wentylacji. Certyfikacja CE zgodnie z Rozporządzeniem UE w sprawie ŚOI (EU) 2016/425. Waga: 497g. Przeznaczenie: Junior. ...
autor:
avatar
Ocena: 5 (2)

strworzona dnia: 2025-10-29


Arai

Arai

Arai

Kaski motocyklowe Arai uznawane są za jedne z najbezpieczniejszych kasków motocyklowych na świecie .Nic dziwnego, bo powstają z pasji i miłości użytkowników jednośladów. Arai powstała w Japonii w 1928 roku. To naprawdę wyjątkowa marka, ponieważ każdy kask jest wykonywany ręcznie w Japonii, przy użyciu CFC (włókno węglowe), SCLC (włókno szklane) i SFL (włókno szklane) stosowane w lotnictwie. Konstrukcja kasku Arai uwzględnia użytkowników jednośladów, ich styl jazdy, niebezpieczne sytuacje i różne powierzchnie, po których muszą się poruszać. Dlatego test przeprowadzany jest w laboratorium, a test skupia się głównie na pochłanianiu energii przez kask, czyli na sile kasku, która może uderzyć w przeszkodę w razie wypadku. Ta metoda produkcji kasków oznacza, że ​​będą je nosić nie tylko kierowcy MotoGP, ale także kierowcy Formuły 1.