Tlt laga rura honda cbr 900 rr 1992-1999 tlt1045569
Cena: 482 PLNSprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl
laga - rura nośna zawieszenia do motocykla:HONDA CBR 900 RR 1992-1999Indeks producenta: TLT1045569 Wymiary/dimensions:Średnica/diameter: 45 mmDługość/length: 569 mmilość/quantity : 1 sztuka/pc Pasuje do :Honda CBR 900 RR SC28, 1994r.Honda CBR 900 RR SC28, 1995r.Honda CBR 900 RR SC33, 1996r.Honda CBR 900 RR SC33, 1997r.Honda CBR 900 RR SC33, 1998r.Honda CBR 900 RR SC33, 1999r.Zdjęcie poglądowe.Czas realizacji 3-9 dniTLT Motor to firma zajmująca się produkcją rur teleskopowych do motocykli od 2001 roku. Stale udoskonalają produkt oraz linię produkcyjną, szczególną wagę przykładając do dokładnego opracowywania zaworów olejowych wchodzących w skład rur teleskopowych. Technologia to obróbka cyfrowa, technika laserowa oraz obróbka galwaniczna. Rury teleskopowe są powlekane twardym chromem technicznym.Szczególną wagę jest przykładana do dokładnego opracowywania zaworów olejowych wchodzących w skład rur teleskopów. Technologia to obróbka cyfrowa, technika laserowa oraz obróbka galwaniczna. Rury teleskopowe są powlekane twardym chromem technicznym....
Pasuje Do:
TLT Motor
Produkujemy rury teleskopowe motocyklowe od 2001 roku. Od tego czasu nieustannie ulepszamy nasze produkty i linie produkcyjne. Szczególną uwagę zwróciliśmy na staranne opracowanie zaworu oleju jako części rury teleskopu. Nasza technologia to obróbka cyfrowa, technologia laserowa i obróbka galwaniczna. Używamy twardej technologii do chromowania rurki rozprężnej. Naszym starym klientom zapewniamy preferencyjne rabaty! Zgodnie z wymaganiami klienta sprężyny mogą być również wykonane na zamówienie. Okres oczekiwania wynosi około 14 dni. Produkujemy również końcówki do przewodów hamulcowych oraz śruby do przewodów hamulcowych. Posiadamy końcówki narzędzi o różnych kątach gięcia: 90°, 45°, 30°, 20°, 15° oraz końcówki proste i linie proste frezowane pod kątem 45°. Na życzenie wykonujemy kompletne węże hamulcowe. Końcówka jest zaciskana na kablu GoodRidge, który jest bardzo odpowiedni dla motocykli ze względu na swoją elastyczność, trwałość i powłokę PVC.