Tlt laga rura honda xl 650v transalp 2000-2007 tlt1041705
Cena: 477 PLNSprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl
laga - rura nośna zawieszenia do motocykla:HONDA XL 650V TRANSALP 2000-2007Indeks producenta: TLT1041705Indeks OEM: 51410-MCB-611Wymiary/dimensions:Średnica/diameter: 41 mmDługość/length: 705 mmilość/quantity : 1 sztuka/pc Pasuje do :Honda XL 650 V RD10, 2000r.Honda XL 650 V RD10, 2001r.Honda XL 650 V RD11, 2002r.Honda XL 650 V RD11, 2003r.Honda XL 650 V RD11, 2004r.Zdjęcie poglądowe.Czas realizacji 3-9 dniTLT Motor to firma zajmująca się produkcją rur teleskopowych do motocykli od 2001 roku. Stale udoskonalają produkt oraz linię produkcyjną, szczególną wagę przykładając do dokładnego opracowywania zaworów olejowych wchodzących w skład rur teleskopowych. Technologia to obróbka cyfrowa, technika laserowa oraz obróbka galwaniczna. Rury teleskopowe są powlekane twardym chromem technicznym.Szczególną wagę jest przykładana do dokładnego opracowywania zaworów olejowych wchodzących w skład rur teleskopów. Technologia to obróbka cyfrowa, technika laserowa oraz obróbka galwaniczna. Rury teleskopowe są powlekane twardym chromem technicznym....
Pasuje Do:
TLT Motor
Produkujemy rury teleskopowe motocyklowe od 2001 roku. Od tego czasu nieustannie ulepszamy nasze produkty i linie produkcyjne. Szczególną uwagę zwróciliśmy na staranne opracowanie zaworu oleju jako części rury teleskopu. Nasza technologia to obróbka cyfrowa, technologia laserowa i obróbka galwaniczna. Używamy twardej technologii do chromowania rurki rozprężnej. Naszym starym klientom zapewniamy preferencyjne rabaty! Zgodnie z wymaganiami klienta sprężyny mogą być również wykonane na zamówienie. Okres oczekiwania wynosi około 14 dni. Produkujemy również końcówki do przewodów hamulcowych oraz śruby do przewodów hamulcowych. Posiadamy końcówki narzędzi o różnych kątach gięcia: 90°, 45°, 30°, 20°, 15° oraz końcówki proste i linie proste frezowane pod kątem 45°. Na życzenie wykonujemy kompletne węże hamulcowe. Końcówka jest zaciskana na kablu GoodRidge, który jest bardzo odpowiedni dla motocykli ze względu na swoją elastyczność, trwałość i powłokę PVC.