Benelli Imperiale 400
Cena: 17990.00 PLNSprawdź VIN pojazdu za darmo z Moto-trade.pl
Benelli Imperiale 400
Fabrycznie nowy, gwarancja 24 miesiące ,cena brutto , pełna f-ra vat.
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Benelli od 1911 roku przez ponad 100 lat kojarzy się z przełomowymi modelami
i zaawansowaną technologią. Benelli ma osobowość, która jest natychmiast rozpoznawalna
dzięki swojemu niepowtarzalnemu wyglądowi. Eleganckie i sportowe motocykle Benelli
są tworzone, aby sprostać wymaganiom każdego motocyklisty. Dzięki doświadczeniu wielu
ekspertów z centrum badawczo-rozwojowego w Pesaro, najbardziej innowacyjne
koncepcje projektowe są wdrażane we wszystkich modelach.
Benelli Imperiale 400
Wygląd
Pierwszy rzut oka na Imperiale 400 od razu zabiera do lat 50 XX wieku i pozwala poczuć emocje, jakie przeżywali nasi dziadkowie, oglądając w salonach nowe wtedy modele, dziś uważane za absolutne klasyki. W tej maszynie nie ma w zasadzie współczesnych elementów, jeśli nie liczyć tarcz hamulcowych i bardzo dyskretnego wyświetlacza LCD pomiędzy zegarami. Klasyczna stalowa rama kołyskowa, prosty silnik z ożebrowanym cylindrem, “kropelkowy” zbiornik paliwa z gumowymi nakładkami, okrągłe lampy, podwójne zegary, dzielona kanapa ze sprężynami pod miejscem kierowcy, szprychowe koła czy podwójny tylny amortyzator - wszystko skrojone według najlepszych wzorców.
Znakomita jest tu również ergonomia. Mimo sporego wzrostu wygodnie rozsiadłem się na szerokim siodle, a nisko umieszczone podnóżki ustawiły moje kolana pod mało męczącym kątem. Zestawy przełączników na kierownicy mogłyby być nieco lepszej jakości, to akurat bolączka wszystkich modeli Benelli. Bardzo podoba mi się za to zestaw wskaźników. Klasyczny prędkościomierz i obrotomierz, a pomiędzy nimi pionowy, niewielki wyświetlacz poziomu paliwa i zapiętego biegu - bardzo przydatna rzecz dla młodszych stażem kierowców.
Silnik
Benelli Imperiale 400 napędzane jest jednocylindrowym silnikiem o pojemności 373 cm3, chłodzonym powietrzem, z pojedynczym wałkiem rozrządu w głowicy. Jednostka nie jest tytanem mocy - generuje tylko 20,4 KM mocy przy 5500 obr/min i 28 Nm momentu obrotowego przy 3500 obr/min. I to właśnie w tym zakresie - 3,5-5,5 tysięcy obr/min - maszyna ta czuje się najlepiej. Od 6 tysięcy na obrotomierzu widnieje już czerwone pole, a przy mocnym ruszaniu z jedynki łatwo odciąć zapłon.
Charakter zarówno silnika, jak i całego motocykla jest wybitnie spacerowy - nastawiony na spokojne turystyczne przejazdy i dawanie stonowanej, sączonej jak dobre wino przyjemności. Bardzo miłym zaskoczeniem jest dla mnie fabryczny wydech. Nie jest zbyt głośny, ale brzmi niezwykle rasowo.
specyfikacje
Silnik
Podwozie
Wymiary
2170 mm
1140 mm
780 mm
- SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 815 mm
- PRZEŚWIT 170 mm
- WAGA SUCHA 200 kg
- WAGA GOTOWA DO JAZDY Niedostępny
- MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ Niedostępny
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 12 lt
- REZERWA 2 lt
- ROZSTAW OSI 1450 mm
strworzona dnia: 2022-07-07