

Niezależnie od tego, czy jeździsz po mieście, czy poza nim, TRK jest idealnym towarzyszem podróży. Dzięki dopracowanej ergonomii, dużej odporności na wiatr i warunki atmosferyczne, wydajnemu zawieszeniu oraz nowoczesnemu i ekonomicznemu silnikowi możesz codziennie doświadczać ekscytującej przygody, odkrywając nowe, ciekawe miejsca. Opracowany przez Benelli, czterosuwowy, dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik posiada elektroniczny wtrysk i dwa wałki rozrządu - dzięki takiej konstrukcji jednostka generuje 48 KM przy 8500 obr/min, a to sprawia, że Twój TRK zapewni Ci doskonałą reakcję na ruch manetką gazu w każdych warunkach. Zawieszenie zapewnia maksymalny komfort kierowcy i pasażerowi, a to dzięki regulowanemu widelcowi przedniemu (upside-down) i amortyzatorowi centralnemu z tyłu. Skuteczność hamowania, dzięki dwóm przednim tarczom, o średnicy 320 mm i dwutłoczkowym pływającym zacisku. Tylna tarcza ma średnicę 260 mm i jest również chwytana za pomocą podwójnego zacisku tłoka. Dwie duże tarcze hamulcowe (320 mm) i czterotłoczkowe zaciski z przodu oraz tarczowy hamulec z tyłu zapewniają wysoką skuteczność układu hamulcowego. Stabilność, bezpieczeństwo i precyzja to kluczowe cechy motocykla Benelli TRK 502.
JTRK 502 posiada całkowicie nowy silnik czterosuwowy o pojemności 500 cm3. Czterozaworowa technologia z dwoma wałkami rozrządu oferuje maksimum wydajności. Wtrysk paliwa gwarantuje precyzyjną reakcję silnika na niewielki nawet ruch manetką gazu, a sześciobiegowa skrzynia pozwala jechać wydajnie i ekonomicznie.
Kratownicowa, stalowa rama TRK 502 zapewnia doskonałą równowagę między sztywnością a niewielką wagą. TRK jest bardzo zwrotny i oferuje dużą pewność podczas jazdy po drogach asfaltowych i w lekkim terenie.
Wysokiej jakości zawieszenie obejmuje 50 mm widelec upside-down z przodu (ze 135 mm skokiem) i wahacza monoshock z tyłu. Kombinacja zapewnia precyzyjną kontrolę trakcji i komfortową jazdę w ruchu miejskim lub w lekkim terenie.
Wygląd TRK 502 łączy nowoczesne kształty z klasyczną linią motocykla turystycznego. Pozycja za kierownicą jest wyprostowana i bardzo wygodna. Dodatkowo szeroka kierownica, miękka kanapa i nisko położone podnóżki sprawiają, że nie będziesz chciał odpoczywać od jazdy.
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2200/915/1450 mm |
Wysokość kanapy | 835 mm |
Masa pojazdu gotowego do jazdy | 235kg |
Silnik | DOHC, 2 Cylindry, 4-suw, 4V/cylinder |
Pojemność silnika | 500 cm3 |
Układ chłodzenia | Ciecz |
Układ paliwowy | Wtrysk paliwa |
Moc | 35kW /8500 rpm |
Max. moment obr. | 46Nm / 6000 rpm |
Zbiornik paliwa | 20L |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Rama | Kratownicowa |
Zawieszenie przód | Upside-down |
Zawieszenie tył | Tylny wahacz z centralnym Amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego |
Opona przód | 120/70-17 |
Opona tył | 160/60-17 |
Hamulec przód | 2 x Tarcza |
Hamulec tył | Tarcza |
ABS | TAK |
Norma emisji spalin | EURO 5 |