Masa pojazdu to 194 kg, a wymiary to 2165 mm długości; 780 mm szerokości i 1290 mm wysokości. Bak ma pojemność 12,5 litra, tak więc nie będziesz częstym gościem stacji benzynowych. Z racji tego, że DT X360 jest zapowiedzią nowości, to normy spalania mieszczą się w „europejskim kagańcu” znanym oficjalnie jako EURO 5.DT X360 postawiony został na kołach 14 cali z przodu i 13 cali z tyłu i oponach o charakterystyce „scrambler” z lekkim klockiem i bieżnikiem. Ich dokładne wymiary to: przód 120/80-14 ; tył: 150/70-13.
By jeszcze trudniej było stracić animusz w podmiejskich wojażach sercem DTXa jest jednocylindrowy, czterosuwowy silnik typu OHC, który osiąga maksymalną moc 30 koni mechanicznych i tyle samo niutonometrów przy 5750 obrotów na minutę. By nie było niebezpieczeństwa zbytniego podniesienia temperatury użyto systemu chłodzenia cieczą.
Na pokładzie znajdziemy oczywiście hamulce tarczowe. Z przodu 260 mm z zaciskiem trójtłoczkowym, zaś z tyłu jest 240 mm i dwa tłoczki. Całość dopełnia system kontroli trakcji (T.C.S.) zaprojektowany przy udziale inżynierów z fabryki Boscha, który doskonale stabilizuje pojazd nawet w najbardziej zaskakujących
By jeszcze trudniej było stracić animusz w podmiejskich wojażach sercem DTXa jest jednocylindrowy, czterosuwowy silnik typu OHC, który osiąga maksymalną moc 30 koni mechanicznych i tyle samo niutonometrów przy 5750 obrotów na minutę. By nie było niebezpieczeństwa zbytniego podniesienia temperatury użyto systemu chłodzenia cieczą.
Na pokładzie znajdziemy oczywiście hamulce tarczowe. Z przodu 260 mm z zaciskiem trójtłoczkowym, zaś z tyłu jest 240 mm i dwa tłoczki. Całość dopełnia system kontroli trakcji (T.C.S.) zaprojektowany przy udziale inżynierów z fabryki Boscha, który doskonale stabilizuje pojazd nawet w najbardziej zaskakujących