

Silnik nowego MXU 300 zasilany jest teraz wtryskiem paliwa, co gwarantuje jeszcze większą niezawodność. Jednocylindrowa, 4-suwowa, chłodzona cieczą jednostka o pojemności 271 cm3 generuje moc maksymalną na poziomie 22 koni mechanicznych i 22 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu jazda jest płynna i przyjemna. Napęd na koła przekazywany jest za pomocą bezstopniowej przekładni CVT.
Nowy MXU 300 czerpie stylistycznie z większych modeli z gamy MXU. Jego przeprojektowany przód jest teraz chroniony przez standardowy bumper. Wyposażony w bagażniki z przodu i tyłu, wyciągarkę oraz hak, dzięki czemu możesz holować przyczepkę lub inny sprzęt. Jego przystępna i praktyczna konstrukcja sprawa, że jest łatwy w czyszczeniu. Dzięki mocnym światłom, możesz z łatwością użytkować pojazd zarówno wcześnie rano jak i późno w nocy.
Wysoce wydajne reflektory – możesz bez przeszkód pracować także w nocy. Kierunkowskazy LED – poprawiają widoczność pojazdu i zwiększają bezpieczeństwo.
Zupełnie nowa deska rozdzielcza z ledowym podświetleniem – pokazuje najważniejsze informacje: prędkość / poziom paliwa / przebieg / godzinę / napięcie / światła / ostrzeżenie o niskim poziomie płynu hamulcowego.
Osłona wlotu powietrza nawiązuje teraz wyglądem do większych wersji MXU. Przedni bumper w standardzie.
CBS – wyposażony w zespolony układ hamulcowy, dzięki któremu obie osie hamowane są równocześnie, co wpływa na większy poziom bezpieczeństwa.
Siedzisko w nowym MXU 300 jest dwuosobowe i gwarantuje wygodną pozycję zarówno kierowcy jak i pasażerowi. Pojazd ten jest doskonale przystosowany dla początkujących ,,quadowców” spragnionych wrażeń. MXU 300 jest prawdziwym sprzymierzeńcem kierowcy i jednym z ulubionych narzędzi profesjonalistów.